Известие

Collapse
No announcement yet.

AR 33 1.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщение
    Тя сивата изглежда да е с по-добро купе.
    И стана тя сега една дилема. Едната спряна от движение с по-добро купе, окачване и ДВГ. И на другата купето е ок де. Другата регистрирана с по предпочитан цвят от мен и обурудване всичко (старото табло волан много повече ми харесват). Оф...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
    Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
      Така и я взех... цялата
      Балгодаря за информацията.



      Този инжекцион имам предвид спрямо карбураторите. 1.7 8винт 105hp
      Тоя дърт Джетроник е дърво по принцип. Карбураторния вариант се води 118 коня. Малко повечко въздух влиза през карбураторите. Въпрос на вкус е да избереш единия от двата варианта. Аз попринцип съм фен на карбураторите, затова си направих моята 33-ка с 16 клапанов мотор, но с карбуратори. Харесвами звука от карбураторите, специфичен е.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #18
        За около 170 лева минаваш един Технотест и колата пак е в движение.
        Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
        Alfa Romeo 164 3.0 V6

        Comment


        • #19
          Отделно, ако Адаша разреши да добавя, карбураторите са много по-лесни за центровка и регулиране.
          alfa romeo sprint 1984

          Comment


          • #20
            Извинявам се ,че се намесвам,но засегнахте тема която силно ме вълнува-карбуратори.Имам два 1.7 мотора 8 и 16 клапанови инжекционни.Искам да сложа карборатори,но идея си нямам как ще стане.Ако имате конкретни начини ще се радвам да ги чуя.Друго си мисля че като слагаш на инжекцион боксер карб,не му ли сменяш и главите?

            Comment


            • #21
              И на мен старото табло много, ама много по-ми харесва. Бие си на баш истинска алфа!
              ALFA 146 1.6 boxer 95 г. ЕХ; Subaru Impreza 2.0GX 04г.; ALFA 33 1.4 Imola 93г.

              Comment


              • #22
                Колега , щом те кефи старото табло , продай ми имолата и ще ти търсим стара 33ка.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Тоя дърт Джетроник е дърво по принцип. Карбураторния вариант се води 118 коня. Малко повечко въздух влиза през карбураторите. Въпрос на вкус е да избереш единия от двата варианта. Аз попринцип съм фен на карбураторите, затова си направих моята 33-ка с 16 клапанов мотор, но с карбуратори. Харесвами звука от карбураторите, специфичен е.
                  А този 8 клапанов с карбуратори дали ще се представи добре или е по добре направо 16 от някоя 145 ца...
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                  Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                  Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
                    А този 8 клапанов с карбуратори дали ще се представи добре или е по добре направо 16 от някоя 145 ца...

                    Не знам какво имаш предвид под представяне. Иначе ако ще е 16 клапанов от 145, то е по-добре да е с инжекциона направо. За да се сложат карбуратори на 16 клапанов мотор, са необходими доста преправяния, да се изработят фланци между главата и карба и т.н. И отделно, че фабричното запалване на 8 клапановия мотор не дава достатъчно аванс и когато трябва.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                      Не знам какво имаш предвид под представяне. Иначе ако ще е 16 клапанов от 145, то е по-добре да е с инжекциона направо. За да се сложат карбуратори на 16 клапанов мотор, са необходими доста преправяния, да се изработят фланци между главата и карба и т.н. И отделно, че фабричното запалване на 8 клапановия мотор не дава достатъчно аванс и когато трябва.
                      В този ред на мисли, разрешаваш ли да попитам, ти с делко и вакуум регулатор ли си?
                      alfa romeo sprint 1984

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                        В този ред на мисли, разрешаваш ли да попитам, ти с делко и вакуум регулатор ли си?
                        Към момента делкото го ползвам само за четец и разделител на искрата. Ползвам един бакшишки аванс процесор, на който му се задава авансова карта. Но и от това не съм доволен. Купил съм си Мегаджолт, сега трябва да посъбера стари Фордови части и изхвърлям делкото. Минавам на бобина, ТПС и МАП сензор. За да има абсолютно управляем аванс, който да се връща в нулева позиция, при затваряне на дроселите. Но нямам време да го инсталирам.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #27
                          16v мотора не влиза директно в коша на 8 клапанова 33ка.
                          Трябва да се пренесе гредата под радиатора от 16 клапанова 33ка!
                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • #28
                            Моя 1.7 В8 го насадих директно на инжекциона от 1.4. Смених му само задния капак, за да стане импулсния датчик. Разликата е убийствена. Имаше приказки за различия в предварението, но след като имат еднакви фази на газоразпределението....
                            Иначе трудно може да се измисли нещо по тъпо от оригиналния инжекцион на 1,7.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              1.7 8v става, но сам знаеш, че 1.7 16v не влиза на осемклапанова греда.
                              Или трябва да се поглагат втулки на моста към купето, или да се търси греда от 16в.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                                1.7 8v става, но сам знаеш, че 1.7 16v не влиза на осемклапанова греда.
                                Или трябва да се поглагат втулки на моста към купето, или да се търси греда от 16в.
                                Мерси много за напътствията. Значи 1.7 8v има направия да е карбураторен и ще пасне добре. Глава май трябва да се сменя? И кои са най-подходящите карбуратори за случая?
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                                Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                                Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                                Comment

                                Working...
                                X